جمعه 31 فروردين 1403

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز Tabriz Mostamandan Charity Institute
تاریخ : سه شنبه 2 دي 1399
کد 199

بازدید

بازدید رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی کلانشهر تبریز از موسسه خیریه مستمندان تبریز

صبح امروز 29 آذر ماه 1399 دکتر محمد باقر بهشتی؛ رئیس مرکز پژوهش ها و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز و هیات همراه از محل ساختمان موسسه خیریه مستمندان تبریز بازدید و از نزدیک با هیات رئیسه این موسسه دیدار و گفتگو کرد
به گزارش مرکز پژوهشهای شورای شهر تبریز

در این بازدید؛ هیات رئیسه این موسسه، دکتر بهشتی را در جریان فعالیت های این موسسه قرار دادند.

صبح امروز 29 آذر ماه 1399 دکتر محمد باقر بهشتی؛ رئیس مرکز پژوهش ها و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز و هیات همراه از محل ساختمان موسسه خیریه مستمندان تبریز بازدید و از نزدیک با هیات رئیسه این موسسه دیدار و گفتگو کرد. 
 
 این موسسه که از قدیمی ترین و مقبول ترین خیریه های این شهر محسوب می شود کلا از طریق کمک های مردمی اداره می شود و به اذعان هیات رئیسه آن، تا کنون از هیچ گونه کمک دولتی استفاده ننموده اند. این موسسه در حال حاضر نزدیک 2500 خانوار بی بضاعت را تحت پوشش خود دارند و کلیه مایحتاج آن ها اعم از نیاز های روزمره و هزینه های درمانی آنان را تامین می نمایند. ضمن اینکه تعدادی کمک های موردی جهیزیه و... هم انجام می دهند. هیات رئیسه این موسسه توضیحاتی نیز در رابطه با پروسه شناسایی و پذیرش مددجویان و رصد مستمر آنان ارائه دادند. و در مورد لایحه شهرداری در مورد این موسسه توضیح دادند که به منظور ایجاد درآمد پایدار برای موسسه، اقدام به اخذ پروانه برای ساختمان دوم این موسسه نموده اند که محل هزینه آن بنام از کمک های مردمی صورت خواهد گرفت و ریالی از اعتبار مددجویان برای آن صرف نخواهد شد ولی درآمد حاصل از بهره برداری و اجاره آن برای مددجویان هزینه خواهد شد. 

دکتر بهشتی در این جلسه بر تکیه بر توانمند سازی مددجویان در این موسسه تاکید نمود و تدوین گزارش عملکرد کلی این موسسه برای آشنایی بیشتر مردم با این موسسه را خواستار شد. 

گفتنی است این موسسه در حال حاضر با 70 نفر هیات امنا و 35 نفر پرسنل اداره می شود و عمده اعضای هیات امنای آن را تجار، بازاریان و صاحبان کارخانجات شهر تشکیل می دهند.

تبریز شهر بدون گدا

لبخند دوباره آسیب دیدگان از اعتیاد در کمپ رهایی کو ...

مستمندان تبریز: و به برقراری ارتباطات دوسویه و توسعه تعامل و همکاری ها در راستای ...

پایان داستان مردان چادری در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به همت موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، با ...

    موسسه در رسانه ها

    درآمد بالای متکدیان حرفه ای در وادی ...

    مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشار ...