جمعه 27 مهر 1403

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز Tabriz Mostamandan Charity Institute
تاریخ : يکشنبه 1 مهر 1403
کد 273

‌بابرگزاری کارگاه مهارت‌های خودمراقبتی دانش آموزان

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز؛ حامی آینده سازان کشور

در اقدامی ارزشمند، موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های خودمراقبتی دانش آموزان، گام مهمی در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در میان دانش‌آموزان نیازمند برداشت.
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، “محمدصادق مدقالچی”، مدیرعامل این موسسه، با تاکید بر اهمیت حمایت معنوی از دانش‌آموزان نیازمند، اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی برای بسیاری از خانواده‌ها با شادی همراه است، اما متاسفانه شرایط اقتصادی نامناسب برخی خانواده‌ها، این شادی را از آن‌ها گرفته است.
وی افزود: موسسه ما با هدف حمایت از این دانش‌آموزان، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی کرده است تا بتوانیم از بروز آسیب‌های اجتماعی در میان آن‌ها پیشگیری کنیم."
 
وی افزود: "در این کارگاه‌ها، کارشناسان مجرب به معرفی انواع آسیب‌های اجتماعی و راه‌های مقابله با آن‌ها می‌پردازند. همچنین، مهارت‌های زندگی و ارتباط موثر با دیگران به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود تا بتوانند با چالش‌های زندگی به صورت سالم‌تر روبرو شوند."
 
مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، هداف اصلی برگزاری این کارگاه‌ آموزشی را ارتقای آگاهی دانش‌آموزان در مورد آسیب‌های اجتماعی، تقویت مهارت‌های زندگی و ارتباط موثر، جلوگیری از بازماندگی از تحصیل، ایجاد امید و انگیزه در دانش‌آموزان دانست.
 
مدقالچی به موضوعات مطرح شده در کارگاه‌ آموزش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: معرفی انواع مواد مخدر و علائم مصرف آن‌ها، راه‌های مقابله با اعتیاد، اهمیت تحصیل و نقش آن در آینده فردی، تقویت عزت نفس و اعتماد به نفس جزو‌ موضوعات مطرح در این دوره ها هستند.
 
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، کارگاه آموزشی آسیب‌شناسی کودکان؛ گامی موثر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در تبریز است که موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با برگزاری این کارگاه‌ها، نشان داده است که علاوه بر تامین نیازهای مادی دانش‌آموزان، به سلامت روان و اجتماعی آن‌ها نیز اهمیت می‌دهد.
 
انتهای پیام/
 
 

تبریز شهر بدون گدا

لبخند دوباره آسیب دیدگان از اعتیاد در کمپ رهایی کو ...

مستمندان تبریز: و به برقراری ارتباطات دوسویه و توسعه تعامل و همکاری ها در راستای ...

پایان داستان مردان چادری در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به همت موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، با ...

    موسسه در رسانه ها

    درآمد بالای متکدیان حرفه ای در وادی ...

    مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشار ...