سه شنبه 1 آبان 1403

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز Tabriz Mostamandan Charity Institute
تاریخ : يکشنبه 1 مهر 1403
کد 271

‎کرامت رضوی در طرح بزرگ اعزام خانواده‌های ایتام به مشهد مقدس

پرواز دل ها به‌سوی مشهد/ بیش از یکصد خانواده ایتام تحت پوشش موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، میهمان آستان قدس

مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز گفت: اعمال بیشترین مزایا و امکانات در مورد ایتام از اولویت‌های موسسه بوده و اعزام آن‌ها به سفرهای تفریحی و زیارتی و تامین آرزوها و خواسته‌های شرعی آن‌ها از اهداف موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز می‌باشد.
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، “ محمدصادق مدقالچی”، اظهار کرد: این موسسه با حمایت خیرین نیک‌اندیش، خانواده‌های ایتام تحت پوشش خود را به سفر زیارتی آستان قدس رضوی اعزام کرد.
وی افزود: این سفر معنوی که با هدف ایجاد لحظات شاد و به یاد ماندنی برای ایتام عزیز صورت می‌گیرد، نشان از توجه ویژه این موسسه به نیازهای روحی و معنوی کودکان یتیم دارد.
مدقالچی ابراز کرد: توانمندسازی مددجویان زیر پوشش از امور اساسی موسسه بوده و در این راستا، توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی یکی دیگر از جنبه‌های این امر مهم است.
مدیرعامل موسسه مستمندان تبریز اذعان کرد: در این سفر زیارتی، خانواده‌های ایتام علاوه بر زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)، از اماکن زیارتی و گردشگری مشهد نیز بازدید خواهند کرد. این سفر فرصتی است تا این کودکان عزیز ضمن آشنایی با فرهنگ و تاریخ غنی ایران، لحظات خوشی را در کنار خانواده‌های خود سپری کنند.
مدقالچی افزود: سفرهای زیارتی سیاحتی با افزایش سطح مراودات اجتماعی و افزایش معلومات اجتماعی، فرهنگی، جغرافیایی و مذهبی می‌تواند برای نیل به این هدف مؤثر واقع شود.
وی تصریح کرد: بهبود مسائل روانی و رفتاری، نشاط‌افزایی، تقویت رفتارهای دینی و تحکیم بنیان خانواده از دیگر فواید چنین برنامه‌هایی است که به‌ویژه برای ایتام صورت می‌گیرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، این موسسه با قدردانی از همه خیرین و نیکوکارانی که در برگزاری این سفر معنوی مشارکت داشته‌اند، امیدوار است که این اقدام خیرخواهانه موجب شادی و دلگرمی ایتام عزیز شود.
انتهای پیام/
 

تبریز شهر بدون گدا

لبخند دوباره آسیب دیدگان از اعتیاد در کمپ رهایی کو ...

مستمندان تبریز: و به برقراری ارتباطات دوسویه و توسعه تعامل و همکاری ها در راستای ...

پایان داستان مردان چادری در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به همت موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، با ...

    موسسه در رسانه ها

    نشست خبری هیأت مدیره موسسه خیریه حم ...

    هیأت مدیره موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز صبح ...