يکشنبه 9 ارديبهشت 1403

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز Tabriz Mostamandan Charity Institute
تاریخ : سه شنبه 30 خرداد 1402
کد 266

عید سعید قربان مبارک

عیدقربان، فرصتی برای تقسیم عشق و محبت

اهداء گوشت قربانی به مستمندان یکی از مصادیق انفاق در راه خداست؛ این اقدام خیرخواهانه در روز مبارکی چون عید سعید قربان ثوابی مضاعف دارد.
موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز،  طبق روال سنوات گذشته، آماده قبول سفارشات ذبح دام همشهریان و خیرین محترم با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و زیر نظر اداره دامپزشکی استان می باشد و شهروندان محترم می توانند با حضور در محل موسسه به آدرس «خیابان شمس تبریزی - ایستگاه گرو» مراحل ثبت نذورات و سفارش قربانی را انجام داده و سهم گوشت خود را دریافت نمایند.
همچنین خیرین گرامی می توانند به صورت آنلاین و از طریق سایت موسسه به آدرس: www.mostamandan .ir   نیز سفارشات و نذورات خود را انجام دهند و یا با شماره تلفن های 32330911 و 09024262917 برای سفارش نذر قربانی تماس بگیرند.
 شماره کارت (2883- 9000 -6919-6037) (IR36-0190-0000-010-4282-9540-08) نیز جهت واریز مبالغ احسان هموطنان و مشارکت در طرح قربانی و تامین گوشت نیازمندان اختصاص یافته است.

امام جواد علیه‌السلام فرمود: «مَا مِنْ عَمَلٍ أَفْضَلَ یَوْمَ النَّحْرِ مِنْ دَمٍ مَسْفُوکٍ أَوْ مَشْیٍ فِی بِرِّ الْوَالِدَیْنِ أَوْ ذِی رَحِمٍ قَاطِعٍ یَأْخُذُ عَلَیْهِ بِالْفَضْلِ وَ یَبْدَؤُهُ بِالسَّلَامِ أَوْ رَجُلٍ أَطْعَمَ مِنْ صَالِحِ نُسُکِهِ وَ دَعَا إِلَی بَقِیَّتِهَا جِیرَانَهُ مِنَ الْیَتَامَی وَ أَهْلِ الْمَسْکَنَةِ وَ الْمَمْلُوکِ وَ تَعَاهَدَ الْأُسَرَاء. ( خصال شیخ صدوق، جلد 1، ص 298)(عید قربان،موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی)
در روز عید قربان بافضیلت ترین اعمال، قربانی‏ کردن و حرکت در جهت نیکی به پدر و مادر یا خویشاوندی است که قطع رحم کرده تا به او چیزی ببخشد. همچنین  آغاز سلام کند یا مردی که از بهترین جای قربانیش به دیگران اطعام کند و بقیه آن را به همسایگان از یتیمان و بیچارگان و بردگان بده و از اسیران دلجویی کند.
 
 

تبریز شهر بدون گدا

لبخند دوباره آسیب دیدگان از اعتیاد در کمپ رهایی کو ...

مستمندان تبریز: و به برقراری ارتباطات دوسویه و توسعه تعامل و همکاری ها در راستای ...

پایان داستان مردان چادری در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به همت موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، با ...

    موسسه در رسانه ها

    درآمد بالای متکدیان حرفه ای در وادی ...

    مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشار ...