پنجشنبه 30 فروردين 1403

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز Tabriz Mostamandan Charity Institute
تاریخ : چهارشنبه 12 آبان 1400
کد 215

در 6 ماهه نخست سال 1400؛

200 خانوار جدید با بیش از 500 عائله تحت پوشش موسسه قرار گرفت

200 خانواده جدید با بیش از 500 عائله تحت پوشش کامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز قرار گرفت.
 در طی 6 ماهه نخست امسال؛ 704 سرپرست خانوار، جهت تشکیل پرونده به موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز مراجعه کرده اند که از این تعداد برای بیش از  200 سرپرست خانوار، پرونده مددجویی باز شده و اعضای خانواده آنها با حدود500 عائله بصورت کامل تحت پوشش خدمات موسسه قرار گرفته اند.
همچنین 59 نفر از مراجعین به بخش کاریابی، 8 نفر به پزشکان همکار،5 نفر به بخش مقروضین مضطر،17 نفر به موسسات قرض الحسنه همکار و80 نفر نیز به موسسات خیریه همکار معرفی شده اند. 53 پرونده نیز در انتظار تکمیل مدارک و اثبات ادعا از سوی مراجعین محترم بوده و در نهایت282 نفر نیز مستحق شناخته نشدند.
لازم به ذکر است، اعضای بخش پذیرش که از امنای افتخاری موسسه هستند، به طور معمول در تمام روزهای هفته به غیر از تعطیلات رسمی از ساعت 8 تا 10 صبح به اظهارات و مشکلات متقاضیان رسیدگی می نمایند و پس از مصاحبه حضوری با متقاضی، در صورت احراز ضوابط مددجویی، فرم های مخصوص تکمیل و به بخش مددجویی جهت تکمیل پرونده و تحقیق و بررسی صحت ادعاهای متقاضی ارسال می گردد.
تامین زندگی خانواده های نیازمند - کمک و تامین درمان بیماران مبتلا به سرطان - تامین مسکن نیازمندان - کمک به تهیه جهیزیه خانواده های نیازمند و تحت پوشش - پیشگیری و ساماندهی متکدیان - کمک به ادای دین مقروضین - کمک به افراد آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه مانند زلزله، سیل و اخیراً کرونا - کمک به آزادی زندانیان غیر عمد  و کمک به در راه مانده ها  و مقروضین مضطر از جمله اقدامات موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز می باشد.

تبریز شهر بدون گدا

لبخند دوباره آسیب دیدگان از اعتیاد در کمپ رهایی کو ...

مستمندان تبریز: و به برقراری ارتباطات دوسویه و توسعه تعامل و همکاری ها در راستای ...

پایان داستان مردان چادری در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به همت موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، با ...

    موسسه در رسانه ها

    درآمد بالای متکدیان حرفه ای در وادی ...

    مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشار ...