جمعه 10 فروردين 1403

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز Tabriz Mostamandan Charity Institute
تاریخ : سه شنبه 23 شهريور 1400
کد 214

در 5 ماهه نخست سال 1400؛

ساماندهی 1001متکدی در تبریز

در 5 ماهه نخست امسال 1001 متکدی توسط مرکز امور پیشگیری و ساماندهی متکدیان موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز از خیابان های شهر تبریز جمع آوری شده که40 نفر آنها از اتباع بیگانه و پاکستانی بودند.
مسئول امور پیشگیری و ساماندهی متکدیان موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با اشاره به طرح جدید این موسسه برای ساماندهی متکدیان گفت: بدلیل محدودیت های شرایط کرونایی کشور و دستورالعمل های آن، اختلالاتی در ساماندهی متکدیان به وجود آمده بود که با تدابیر جدید مسئولین موسسه، از اول مهر اقدامات هماهنگ و ویژه ای را شروع خواهیم کرد.
حمید اصمعی افزود: با توجه به درخواست همشهریان و مصوبه جدید هیات مدیره موسسه، از اول مهر ماه طرح ویژه پیشگیری و ساماندهی متکدیان با هماهنگی و همکاری دادستان محترم،  فرماندهی محترم نیروی انتظامی، اورژانس اجتماعی و ماده 16  در سطح شهر تبریز اجرایی می شود  که طی آن علاوه بر افزایش ون های ساماندهی متکدیان، از گشت های نامحسوس نیز استفاده خواهد شد.
اصمعی گفت: همچنین با توجه به راه اندازی دفتر وادی رحمت موسسه، ماموران بخش پیشگیری و ساماندهی متکدیان مستقر در این دفتر با همکاری حراست وادی رحمت نسبت به ساماندهی متکدیان حرفه ای در وادی رحمت نیز اقدام خواهند کرد.
وی با اشاره به ساماندهی 1001 متکدی در 5 ماهه نخست امسال گفت: از این تعداد 549 نفر مرد و452 نفر زن بودند. همچنین 575 مورد از این افراد بومی و بقیه غیر بومی بودند که 40 نفر از آنها از اتباع پاکستانی بودند.
اصمعی افزود: از این تعداد 100 نفر به بخش پذیرش موسسه ، 62 نفر به بخش کاریابی، 36 نفر کودک کار به بهزیستی، 4 مورد به ماده 16 معرفی شده و صدها نفر نیز با بسته غذایی مورد حمایت قرار گرفته اند.
 مسئول امور پیشگیری و ساماندهی متکدیان موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با تاکید بر اینکه؛ «با حمایت مردم فهیم، تبریز شهر بدون گدا خواهد ماند» متذکر شد: از عموم همشهریان درخواست می کنیم از دادن پول به گدایان خودداری فرموده و فقط با تماس با تلفن های بخش پیشگیری و ساماندهی متکدیان موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، ما را در این کار خطیر یاری فرمایند.
اصمعی یادآور شد: شماره تلفن های 32330808 و 32343434 آماده دریافت گزارشات شهروندان محترم می باشد.

تبریز شهر بدون گدا

لبخند دوباره آسیب دیدگان از اعتیاد در کمپ رهایی کو ...

مستمندان تبریز: و به برقراری ارتباطات دوسویه و توسعه تعامل و همکاری ها در راستای ...

پایان داستان مردان چادری در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به همت موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، با ...

    موسسه در رسانه ها

    درآمد بالای متکدیان حرفه ای در وادی ...

    مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشار ...