شنبه 8 ارديبهشت 1403

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز Tabriz Mostamandan Charity Institute
تاریخ : سه شنبه 29 تير 1400
کد 207

همزمان با روز عرفه و عید سعید قربان؛

پویش «قربان شما» با هدف تامین گوشت نیازمندان

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، همزمان با روز عرفه و عید سعید قربان، پویش «قربان شما»، را با هدف تامین گوشت نیازمندان، برگزار می کند.
مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز گفت: این موسسه، پویش «قربان شما» را با هدف تامین گوشت نیازمندان و توزیع گوشت قربانی میان مستمندان برگزار می‌کند و مردم مهراندیش و حامیان و خیرین محترم می توانند با هر توان مالی در این طرح شرکت کنند. 
«سیروس نائبی» با بیان اینکه یکی از فضیلت‌های عید قربان، قربانی کردن است، افزود: هموطنان محترم می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند؛ هم از فضیلت قربانی در عید قربان بهره ببرند و هم در اطعام نیازمندان مشارکت داشته باشند.
«نائبی» افزود: این موسسه همانند سنوات گذشته ضمن رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و زیر نظر اداره کل دامپزشکی استان، آماده قبول سفارشات ذبح دام همشهریان می باشد و شهروندان و خیرین محترم می توانند کمک های نقدی خود را مستقیما به شماره کارت مخصوص گوشت قربانی موسسه به شماره (2883 9000 6919 6037) واریز کنند و یا با حضور در محل موسسه به آدرس «خیابان شمس تبریزی - ایستگاه گرو» مراحل ثبت نذورات و سفارش قربانی را انجام داده و حتی سهم گوشت خود را دریافت نمایند.
مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز اضافه نمود: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، خیرین گرامی می توانند به صورت آنلاین از طریق سایت موسسه به آدرس: www.mostamandan .ir سفارشات و نذورات خود را انجام دهند و یا با شماره تلفن های 32330911 و 09024262917 برای سفارش نذر قربانی تماس بگیرند.
نائبی گفت: سهم درخواستی خیرین محترم به شکل کاملا بهداشتی و بسته بندی شده توسط پیک های موسسه به آدرس آنها تحویل داده می شود.
 پویش «قربان شما» که با هدف تامین گوشت از محل قربانی خیرین و اهدا به خانواده‌های نیازمند آغاز شده است تا پایان روز چهارشنبه 30 تیرماه ادامه خواهد داشت.

تبریز شهر بدون گدا

لبخند دوباره آسیب دیدگان از اعتیاد در کمپ رهایی کو ...

مستمندان تبریز: و به برقراری ارتباطات دوسویه و توسعه تعامل و همکاری ها در راستای ...

پایان داستان مردان چادری در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به همت موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، با ...

    موسسه در رسانه ها

    درآمد بالای متکدیان حرفه ای در وادی ...

    مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشار ...