شنبه 8 ارديبهشت 1403

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز Tabriz Mostamandan Charity Institute
تاریخ : پنجشنبه 27 بهمن 1401
کد 253

اهدای عیدانه به مددجویان تحت پوشش

با همت مستمندان تبریز، لبخند جاری می شود

این موسسه خیریه معتقد است محبت خیران برای کمک به نیازمندان با لبخند آنان جبران می‌شود.
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، نوروز در راه است و همه در حال تکاپوی خرید لباس عیدانه برای نوروز هستند، بخش زیادی از نیازمندان، سفره‌های عید‌شان رنگی نیست، دست‌شان تنگ است یا سایه خانواده‌ای بر سر ندارند؛ ممکن است روی تخت بیماری باشند و هزینه‌های درمانی برای آن‌ها دردی دو چندان شده باشد.
در این میان هستند کودکانی که با دیدن لباس‌های نو و رنگارنگ پشت ویترین، خود را درون هر یک از آن ها تجسم می‌کنند. بی‌تردید یکی از دلخوشی‌های کودکان کفش و لباس نو است، اما خانواده‌هایی در اطرافمان هستند که خرید لباس شب عید آرزوی محال هر ساله آنهاست.
بار دیگر دست‌های مهربان و باسخاوت موسسه خیریه مستمندان تبریز است که با حفظ کرامت انسانی برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند به ویژه نیازمندان واقعی و آبرومند، پیشقدم می‌شود.
موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز همه ساله در ایام نزدیک سال جدید با هدف لبخند رضایت بر لبان کودکان و خانواده‌های بی‌بضاعت و تحت پوشش، اقدام به تهیه و تحویل البسه، کفش و سبد کالا و سایر مایحتاج نیازمندان واقعی و آبرومند می‌نماید که این امر با یاری خداوند متعال و همت خیران عزیز این موسسه میسر می‌شود.
هر سال قبل از عید باستانی نوروز در طی 7 جمعه متوالی با دعوت از مددجویان این موسسه در محل موسسه، کلیه اقلام مورد نیاز عید برای کلیه اعضاء خانواده مددجو شامل لباس‌های نو مردانه، زنانه و بچه گانه، کفش، آجیل چهارشنبه سوری، اسباب بازی و معادل یک ماه مستمری وجه نقد به مددجویان تقدیم می‌گردد.
انتهای پیام/

تبریز شهر بدون گدا

لبخند دوباره آسیب دیدگان از اعتیاد در کمپ رهایی کو ...

مستمندان تبریز: و به برقراری ارتباطات دوسویه و توسعه تعامل و همکاری ها در راستای ...

پایان داستان مردان چادری در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به همت موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، با ...

    موسسه در رسانه ها

    درآمد بالای متکدیان حرفه ای در وادی ...

    مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشار ...