جمعه 7 ارديبهشت 1403

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز Tabriz Mostamandan Charity Institute
تاریخ : شنبه 11 آبان 1387
کد 1

تبریز شهر "بدون گدا"

معاون اجتماعی و ارشاد استان آذربایجان شرقی گفت: در سایه تلاش‌های پلیس و موسسات خیریه، تبریز عنوان "شهر بی‌گدا" را به خود اختصاص داده است.
 به گزارش ایلنا، صمد فرامرزی، در جمع اعضای هیات امنای موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز که به منظور بررسی نحوه همکاری های متقابل در خصوص جمع آوری متکدیان برگزار شده بود، گفت: تلاش های خداپسندانه موسسه خیریه حمایت از مستمندان، باعث شده شهر تبریز عنوان "شهر بی‌گدا" را به خود اختصاص دهد و در سایه این تلاش ها، آبروی نیازمندان واقعی حفظ و شغل کاذب تکدی‌گری تقریبا ریشه کن شود.
وی با اعلام اینکه پلیس آمادگی دارد در این زمینه همکاری های متقابل را گسترش دهد، افزود: حفظ آبروی مسلمان و کمک به مستمندان واقعی وظیفه شرعی و ملی همه شهروندان است و پلیس برای دستگیری متکدیان و ارجاع آنان به موسسه حمایت از مستمندان، ساز و کار لازم را فراهم آورده است.
مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز نیز از تلاش های شبانه روزی پلیس در امر برقراری و حفظ امنیت شهروندان قدردانی کرد و گفت: پلیس استان همکاری خوبی با اعضای این موسسه در جمع آوری متکدیان حرفه‌ای شهر دارد و امید داریم این همکاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گسترش یابد.

در پایان این مراسم اعضای هیات امنای موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، از مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ بازدید و با توضیحات رییس مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ از نحوه عملکرد این مرکز از نزدیک آشنا شدند.

تبریز شهر بدون گدا

لبخند دوباره آسیب دیدگان از اعتیاد در کمپ رهایی کو ...

مستمندان تبریز: و به برقراری ارتباطات دوسویه و توسعه تعامل و همکاری ها در راستای ...

پایان داستان مردان چادری در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به همت موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، با ...

    موسسه در رسانه ها

    درآمد بالای متکدیان حرفه ای در وادی ...

    مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشار ...