پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز Tabriz Mostamandan Charity Institute
تاریخ : پنجشنبه 7 بهمن 1400
کد 228

برگزاری کارگاه های آموزشی برای نوعروسان

کارگاه آموزشی مهارت های زندگی برای نوعروسان در موسسه خیریه جمیت از مستمندان تبریز برگزار شد.
موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز همزمان با تامین جهیزیه کامل برای نوعروسان، جهت فرهنگ سازی و انتظام کانون خانواده ها کارگاه های آموزشی مختلفی را برای نوعروسان برگزار می کند.
در این کارگاه ها که در راستای توانمند سازی نوعروسان توسط اساتید برتر دانشگاه ها برگزار می شود، نوعروسان با سرفصل های مختلفی مانند هدف از ازدواج و تشکیل خانواده، نیازهای زوجین، تفاوت های زوجین، نحوه ارتباط با خانواده همسر، نحوه پذیرش و تثبیت در خانواده همسر و همچنین مسائل زناشویی در بستر خانواده آشنا می شوند.
یکی از اساتید این کارگاه ها در مورد تاثیر این کلاس ها گفت: همیشه پیشگیری بهتر از درمان بوده و اگر نوعروسان ما آگاهانه وارد موضوع شده و مسائل و مشکلات زندگی مشترک را بدانند و در نتیجه رفتارهای مناسب و لازم را یاد بگیرند و بازخوردهای ارتباط با خانواده همسر را بدانند طبیعتا با مشکلات کمتری در آینده مواجه خواهند شد.
دکتر نرگس پورطالب با اشاره به تاثیر این کلاس ها در پیشگیری از آسیب های خانوادگی افزود: آموزش چگونگی اصول رفتاری و مهارت های زندگی برای تحکیم بنیان خانواده‌ها، از اهداف برگزاری این کارگاه ها است.
مدیر گروه روانشناسی دانشگاه رشدیه اظهار داشت: آموزش مهارت های زندگی می تواند به تقویت بنیان خانواده ها منجر شود و سلامت خانواده را در ابعاد مختلف در پی داشته باشد.
دکتر پورطالب بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و اختلافات خانوادگی را ناشی از عدم آگاهی دانست و اظهار داشت: بسیاری از ناسازگاری ها و اختلافات زوجین و در نتیجه طلاق و جدایی در خانواده ها ناشی از عدم آگاهی و مهارت‌آموزی والدین و زوجین در زندگی می باشد.

تبریز شهر بدون گدا

لبخند دوباره آسیب دیدگان از اعتیاد در کمپ رهایی کو ...

مستمندان تبریز: و به برقراری ارتباطات دوسویه و توسعه تعامل و همکاری ها در راستای ...

پایان داستان مردان چادری در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به همت موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، با ...

    موسسه در رسانه ها

    درآمد بالای متکدیان حرفه ای در وادی ...

    مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشار ...