جمعه 10 فروردين 1403

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز Tabriz Mostamandan Charity Institute
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1400
کد 212

«اطعام و احسان محرم و صفر»

پویشی برای یاری رسانی به محرومان جامعه

مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز از اجرای پویش «اطعام و احسان محرم و صفر» به نفع مددجویان تحت حمایت این موسسه خبر داد.
سیروس نائبی با اشاره به اینکه موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، همزمان با ماه های محرم و صفر آمادگی دارد تا در قالب اجرای پویش «اطعام و احسان محرم و صفر» نذورات مردمی را بین نیازمندان توزیع کند، گفت: عزاداران حسینی، هیئت های مذهبی و عموم مردم نیکوکار می توانند در قالب اجرای این طرح، نذورات خود را ادا کنند.
نائبی ترویج فرهنگ انفاق، ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند را از مهمترین اهداف این پویش برشمرد و بیان کرد: ماه محرم فضای معنوی بسیار مناسبی برای یاری رسانی به محرومان جامعه دارد.
مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز یادآور شد: این موسسه از اول محرم تا پایان ماه صفر آماده‌ دریافت انفاق و احسان عاشقان سیدالشهدا (ع) است و نیکوکاران علاوه بر پرداخت حضوری و یا آنلاین از طریق www.mostamandan.ir می‌توانند با واریز مبلغ مورد نظر به شماره‌حساب(5892107044037664) نزد بانک سپه و ارسال تصویر فیش واریزی و ذکر نیت احسان خود به شماره واتساپ09024262917 نسبت به ادای نذرخود در قالب پویش «اطعام و احسان محرم و صفر» اقدام کنند. 

تبریز شهر بدون گدا

لبخند دوباره آسیب دیدگان از اعتیاد در کمپ رهایی کو ...

مستمندان تبریز: و به برقراری ارتباطات دوسویه و توسعه تعامل و همکاری ها در راستای ...

پایان داستان مردان چادری در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به همت موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، با ...

    موسسه در رسانه ها

    درآمد بالای متکدیان حرفه ای در وادی ...

    مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشار ...