سه شنبه 4 ارديبهشت 1403

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز Tabriz Mostamandan Charity Institute
تاریخ : شنبه 12 آبان 1397
کد 187

مرمت ساختمان تاریخی مدرسه پروین

فعالیت های ارزشمند خیرین فرهنگی و مدرسه ساز تبریز

در پایان آیین افتتاح پیش دبستانی و دبستان غیردولتی دخترانه نیکان آینده شعبه پروین از یکی از خیرین تبریزی (جناب آقای حاج جواد طرزمنی) که هزینه کامل مرمت ساختمان تاریخی مدرسه 80 ساله پروین را عهده دار شده است، توسط استاندار آذربایجان شرقی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش نصر : 
فعالیت های ارزشمند خیرین فرهنگی و مدرسه ساز تبریز

استاندار آذربایجان شرقی در آیین پیش دبستانی و دبستان غیردولتی دخترانه نیکان آینده شعبه پروین، با اشاره به فعالیت های ارزشمند خیرین فرهنگی و مدرسه ساز تبریز، تاکید کرد: خیرین ارزشمندی در تبریز زندگی می کنند و این موضوع شایسته شهری است که شهر اولین های آموزش و پرورش و فرهنگ کشور است. 

مجید خدابخش خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم به عنوان نسل آینده کشور بسیار مهم است و «نیکان آینده» نیز که اقشار ضعیف جامعه را هدف گرفته است،  اقدام بسیار ارزشمندی انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، نیازمند کمک جامعه هستند، تصریح کرد: هر کمکی به این کودکان، کمک به تمام جامعه بوده و آرامش را به شهرمان هدیه می دهد.

خدابخش عنوان کرد: افزایش کار گروهی در مدارس مورد تاکید است تا نسل آینده به صورت علاقمند به کار گروهی و اجتماعی تربیت شوند.

وی در پایان ، گفت: در سوره بقره 30 آیه در زمینه انفاق و احسان بر پیامبر اکرم (ص) نازل شده است و این موضوع تاکیدی بر اهمیت نیکی در جامعه است.

مرمت ساختمان تاریخی مدرسه پروین و چاپ خاطرات فارغ التحصیلان

در پایان آیین افتتاح پیش دبستانی و دبستان غیردولتی دخترانه نیکان آینده شعبه پروین از یکی از خیرین تبریزی که هزینه کامل مرمت ساختمان تاریخی مدرسه 80 ساله پروین را عهده دار شده است، توسط استاندار آذربایجان شرقی تقدیر به عمل آمد.

«جواد طرزمی»  هزینه این اقدام ارزشمند برای تاریخ و فرهنگ تبریز را بر عهده گرفته است. 

همچنین در این مراسم از فارغ التحصیلان ادوار مختلف مدرسه پروین درخواست شد تا خاطرات خود را نوشته و برای چاپ به صورت کتاب، در اختیار این مدرسه قرار دهند.

لازم به ذکر است که برگزاری این مراسم حاشیه های بسیار زیبایی نیز به همراه داشت و آن حضور دانش آموختگانی بود که در پس سال ها در مدرسه دوران نوجوانی و جوانی خود حضور یافته و با گرفتن عکس های یادگاری دسته جمعی ، خاطرات خود را مرور می کردند . در این بین حضور معلمان آن دوران در کنار شاگردان پابه سن گذاشته شان لطف دیگری داشت .

تبریز شهر بدون گدا

لبخند دوباره آسیب دیدگان از اعتیاد در کمپ رهایی کو ...

مستمندان تبریز: و به برقراری ارتباطات دوسویه و توسعه تعامل و همکاری ها در راستای ...

پایان داستان مردان چادری در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به همت موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، با ...

    موسسه در رسانه ها

    درآمد بالای متکدیان حرفه ای در وادی ...

    مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشار ...