شنبه 1 ارديبهشت 1403

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز Tabriz Mostamandan Charity Institute
تاریخ : يکشنبه 24 ارديبهشت 1396
کد 170

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی:

14 متکدی تبعه خارجی در تبریز دستگیر شدند

نصر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در روزهای گذشته 14 نفر اتباع خارجی که در شهر تبریز اقدام به تکدی گری می کردند، دستگیر شدند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حسن استوار آذر روز شنبه در جلسه کودکان خیابانی و متکدیان استان افزود: دو نفر از این تعداد را کودکان تشکیل می دادند و 12 نفر دیگر بزرگسال بودند.
وی با اشاره به انتقال اتباع بیگانه به اردوگاه ورامین ادامه داد: این افراد پس از طی تشریفات قانونی از طریق پلیس اینترپل به کشورهای خود در شرق کشور بازگردانده می شوند.
استوارآذر با تاکید بر اینکه حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد، یکی از مهم ترین اهداف دولت یازدهم است، گفت: افراد مستحق از سوی دستگاه های حمایتی مورد حمایت قرار می گیرند.
وی اظهار کرد: سیمای فعلی شهر تبریز به دلیل وجود کودکان کار قابل قبول نیست و باید نهادهای مسئول در این زمینه اقدامات عملیاتی انجام دهند.

وی ادامه داد: تعداد کودکان کار تبریز و برخی از شهرستان های استان در سال 95 نسبت به سال قبل، افزایش یافته بود و پیش بینی می کنیم اگر اقدامات عملیاتی تری از سوی متولیان امر در این خصوص انجام نشود، با روند روبه افزایش کودکان کار در آینده نزدیک مواجه خواهیم شد.

آذربایجان شرقی به ویژه کلان شهر تبریز به رغم حضور فعال نهادهای حمایتی دولتی و مردم نهاد همچون صندوق حمایت از مستمندان و خیریه نوبر با ناهنجاری متکدیان خارجی مواجه است.
تنها انجمن حمایت از مستمندان تبریز در یک سال اخیر بیش از 150 نفر از متکدیان تبع کشورهای خارجی را در سطح استان جمع آوری و برای بازگرداندن به کشورشان به نهادهای مسوول تحویل داده است.

تبریز شهر بدون گدا

لبخند دوباره آسیب دیدگان از اعتیاد در کمپ رهایی کو ...

مستمندان تبریز: و به برقراری ارتباطات دوسویه و توسعه تعامل و همکاری ها در راستای ...

پایان داستان مردان چادری در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به همت موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، با ...

    موسسه در رسانه ها

    درآمد بالای متکدیان حرفه ای در وادی ...

    مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشار ...