پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز Tabriz Mostamandan Charity Institute
تاریخ : يکشنبه 27 خرداد 1397
کد 181

مسئول صندوق حمایت از مستمندان تبریز، مطرح کرد:

۱۲۰ صندوق موسسه حمایت از مستمندان تبریز آماده اخذ زکات فطریه/ نیازمندان آبرومند، چشم انتظار زکات فطریه مردم تبریز

نصر: مسئول صندوق حمایت از مستمندان تبریز از استقرار ۱۲۰ صندوق اخذ زکات فطریه، در سطح شهر تبریز، خبر داد.

" سید علی اعرج خدایی" عضو هیئت مدیره و مسئول بخش صندوق موسسه حمایت از مستمندان تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار نصر، با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز  در ماه مبارک رمضان کمک به نیازمندان با جمع‌آوری زکات فطریه از روزه داران  و خیران است، اظهار کرد: برای جمع آوری زکات فطریه سال‌جاری ۱۲۰ صندوق جمع‌آوری در معابر و میادین اصلی شهر از ساعت ۴ صبح تا   بعد از ظهر عید سعید فطر مستقر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دو روش جدید برای دریافت زکات فطریه از خیران در سال جاری توسط موسسه حمایت از مستمندان تبریز، تبیین شده است، افزود: پرداخت زکات در سال جاری با دو روش جدید، پایگاه اطلاع‌رسانی مستمندان به آدرس  mostamandan.ir و همچنین اپلیکیشن "همراه مستمندان" که هم اکنون از کافه بازار قابل دریافت است، در خدمت مردم نوع دوست و خیر تبریز است.

خدایی با تاکید بر اینکه زکات جمع‌آوری شده در راستای رفع نیازمندی‌های اقشار ضعیف جامعه هزینه می‌شود، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، زکات فطریه جمع‌آوری شده صرف کمک به نیازمندان  و مددجویان تحت حمایت مستمندان تبریز  می‌شود.

مسئول صندوق حمایت از مستمندان تبریز با بیان اینکه مردم تبریز همواره در مناسبت های مختلف در حمایت از نیازمندان پیشگام بوده اند، در ارتباط با جمع آوری فطریه امسال و ایجاد شرایط مناسب در راستای حمایت آنان، ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم در سال‌جاری نیز با مشارکت خوب مردم مومن تبریز شاهد افزایش میزان زکات فطریه جمع‌آوری شده باشیم.

خدایی با بیان اینکه پرداخت زکات بسترساز کاهش فقر و فاصله طبقاتی در جامعه است، عنوان کرد: موسسه مستمندان تبریز تلاش می‌کند زکات جمع‌آوری شده را هدفمند هزینه کند و آن را در میان مددجویان و نیازمندان توزیع کند تا بخشی از مشکلات محرومان جامعه رفع شود.

انتهای پیام/

تبریز شهر بدون گدا

لبخند دوباره آسیب دیدگان از اعتیاد در کمپ رهایی کو ...

مستمندان تبریز: و به برقراری ارتباطات دوسویه و توسعه تعامل و همکاری ها در راستای ...

پایان داستان مردان چادری در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به همت موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، با ...

    موسسه در رسانه ها

    درآمد بالای متکدیان حرفه ای در وادی ...

    مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشار ...